In beeld: Geslaagde kick-off van Me To You-campagne
Zaterdag hebben Napoleon Sports & Casino, Cercle Brugge en de Me To You-stichting een nieuwe sensibiliseringscampagne rond bloedkanker gelanceerd. Meteen werd ook een oproep de wereld in gestuurd om stamceldonor te worden.
Het is het tweede jaar op rij dat Napoleon, Cercle en Me To You zo’n campagne opzetten. Het thema ligt alle betrokkenen nauw aan het hart door Miguel Van Damme. Met deze actie herdenken we de positiviteit en de vechtlust van de helaas aan leukemie overleden Cercle-doelman en peter van Me To You.
Cercle speelde in aangepaste shirts tegen KV Oostende die ook geveild worden ten voordele van Me To You. Wil je zelf meebieden, kan dat via deze link.
Nieuw dit jaar was een oproep om stamceldonor te worden. “Zo kan elke supporter het verschil maken. Registreren gaat heel vlot en de enkele minuten werk kunnen een leven redden”, zegt Napoleon CEO Tim De Borle. Doe het zelf ook via www.stamceldonor.be